Sinun projektisi tähän?

Onko sinulla idea roolipelaamisen edistämiseksi Suomessa?

Onneksi kaikkia taakkoja ei tarvitse kantaa yksin! Suomen roolipeliseura on luotu tarjoamaan tukea ja turvaa roolipelaamista edistäville hankkeille. Käsitteli projektisi sitten pöytäroolipelaamista, larppaamista, tekstipohjaista roolipelaamista, tai mitä tahansa muuta roolipelaamisen muotoa, SRS ojentaa mielellään auttavan käden.

SRS auttaa projekteja mm. saamaan näkyvyyttä, järjestäytymään, yhyttämään tekijöitä, suunnistamaan pykäläviidakoissa, kehittämään rahoitusratkaisuja, varaamaan tiloja, ja tietenkin tarjoamalla vertaistukea puhdin säilyttämiseksi. Emme toteuta projektia puolestasi, mutta autamme välttämään vaikeuksia ja ylittämään esteitä.

Lue mitä projektina oleminen tarkoittaa Projektiohjesääntö-sivulta ja jos se kuulostaa hyvältä, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen tukitiimi(at)suomenroolipeliseura.fi, ja kerro ainakin seuraavat asiat:

• nimesi ja yhteystietosi
  • projektin tavoite, aikataulu ja nykytilanne
  • projektin mahdolliset muut osallistujat ja yhteistyötahot
  • millaista tukea toivot SRS:ltä

Esimerkkejä jo olemassa olevista SRS:n projekteista löydät näiltä sivulta projektit- ja yhteistyöprojektit -valikoiden alta, ja olet lämpimästi tervetullut myös Discord-palvelimellemme (katso ajantasainen kutsulinkki skrollaamalla sivun alareunaan). Liveroolipeleille ja pelinkehitysprojekteille on olemassa myös Projektiohjesäännöstä tarkennetut omat ohjeet.