Seuran hallinnon yhteystiedot

Puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan saat kiinni sähköpostitse osoitteesta pj[at]suomenroolipeliseura.fi. Pääsääntöisesti kaikki seuran hallintoon liittyvät tai hallituksen käsiteltäväksi tarkoitetut asiat ja kysymykset kannattaa lähettää tähän sähköpostiosoitteeseen. Seuran hallituksen yhteinen sähköpostilista on hallitus[at]suomenroolipeliseura.fi.

Jäsenasioissa ole yhteydessä jäsenvastaavaan sähköpostiosoitteeseen jasenvastaava[at]suomenroolipeliseura.fi.

Seuran viestintätiimin saat kiinni sähköpostitse osoitteesta tiedotus[at]suomenroolipeliseura.fi ja seuran kanaviin viestittäväksi tarkoitetut tiedotteet voi laittaa suoraan myös Discordissa #srsn_tiedotukseen -tekstikanavalle. Verkkosivun bugi-ilmoitukset ja muut seuran verkkopalveluiden asiat selviävät parhaiten verkkovastaavan kautta osoitteesta verkkovastaava[at]suomenroolipeliseura.fi.

Seuran projekteihin liittyvät kyselyt voi osoittaa Tukitiimille osoitteeseen tukitiimi[at]suomenroolipeliseura.fi. Yksittäisten projektien yhteystiedot saat joko projektien tai toimijoiden esittelysivulta tai kysymällä Tukitiimiltä. Useimmat projektit tavoitat nopeimmin seuran Discord-serveriltä.