Hallituksen järjestäytymiskokous keskiviikkona 11.1.

Suomen roolipeliseura ry:n uuden hallituksen järjestäytymiskokous eli vuoden ensimmäinen halko järjestetään keskiviikkona 11.1. kello 18:00. Kaikilla seuran jäsenillä on läsnäolo-oikeus hallituksen kokouksissa ja myös toiminnasta kiinnostuneet ei-jäsenet ovat tervetulleita. Kokouspaikkana on seuran Discord-serverin äänikanava kokous_avoin ja aiheina käytäntöjen sopiminen, järjestäytyminen eli työnjako, sekä vuoden suunnitelmien katsaus. Jos olet kiinnostunut toimihenkilön tehtävistä, esimerkiksi sihteerin tai jäsenvastaavan hommista, hyppää linjoille tai ota yhteyttä suoraan hallitukseen!

SRS:n hallituksen kokoukset ovat yleensä avoimia kaikille kiinnostuneille ja paras paikka saada tietoa niistä on seuran Discord-serveri, jolle löydät liittymisohjeet täältä.