Vuoden 2023 jäsenvastaavaa etsitään!

Suomen roolipeliseura ry etsii jäsenvastaavaa luottamustehtävään seuran hallituksen tueksi. Jäsenvastaava toivottaa uudet jäsenet tervetulleeksi ja pitää jäsenrekisterin järjestyksessä. Käytännössä säännöllisiin tehtäviin kuuluu jäsenhakemusten käsittely ja jäsenvastaavan sähköpostilaatikkoon tuleviin viesteihin vastailu ja tarvittaessa välittäminen hallitukselle.

Suomen roolipeliseura ry:n jäsenrekisteri on Yhdistysavaimessa, joka on suomenkielinen ja helppokäyttöinen verkkosivu. Jäsenmaksuihin liittyvissä asioissa tukena on myös taloudenhoitaja. Lisäksi jäsenvastaava voi järjestää hallituksen kanssa kampanjoita ja tempauksia, joilla hankitaan uusia jäseniä, sekä miittejä, joissa jäsenet pääsevät tapaamaan toisiaan.

Jos pesti kiinnostaa, voit kysyä lisää ja ilmoittautua hommaan lähettämällä sähköpostia hallitukselle hallitus[ät]suomenroolipeliseura.fi Pestiin saa tukea ja opastusta, joten valmiiksi ammattilainen ei tarvitse olla!

Hommiin pääsee halutessaan kiinni heti seuraavassa hallituksen kokouksessa 9.3. seuran Discord-serverillä.