Vuosikokouksen uusi päivänmäärä on 25.11.2020 – tervetuloa mukaan!

Tervetuloa Suomen roolipeliseura ry:n vuosikokoukseen keskiviikkona 25.11.2020 klo 18. Koronapandemian takia kokous pidetään etänä yhdistyksen Discord-palvelimella, SRS_kokous_avoin -äänikanavalla.

Jokaisella SRS:n jäsenellä on läsnäolo-, puhe- ja äänioikeus vuosikokouksessa. Jäseneksi voi liittyä osoitteessa https://suomenroolipeliseura.yhdistysavain.fi/ ja maksamalla jäsenmaksun. Hallitus hyväksyy jäseniä juuri ennen vuosikokouksen alkua. Jos on kysymyksiä, ota yhteyttä osoitteeseen jasenvastaava@suomenroolipeliseura.fi.

Vuosikokouksessa tarkastellaan edellisen vuoden toimintaa, päätetään tulevan vuoden päälinjoista ja tietenkin valitaan seuraava hallitus puheenjohtajistoineen.

Vuosikokouksen asialista:

1. Kokouksen avaaminen
  2. Laillisuus ja päätösvaltaisuus
  3. Järjestäytyminen (valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjantarkastajat ja ääntenlaskijat)
  4. Asialistan hyväksyminen
  5. Valitaan hallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja muut jäsenet
  6. Valitaan yksi toiminnantarkastaja ja yksi varatoiminnantarkastaja
  7. Esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajien lausunto
  8. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä yhdistyksen vastuuvelvollisille edelliseltä tilikaudelta
  9. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksun suuruus, ja muut tarpeelliset päätökset seuraavalle vuodelle
  10. Kokouksen päättäminen.

Lisäyksiä asialistaan voi esittää 11.11.2020 asti sähköpostitse osoitteeseen pj@suomenroolipeliseura.fi.

Kokouksen pituus riippuu pitkälti keskustelun määrästä, mutta on hyvä varautua ainakin kahden tunnin istuntoon. Taukoja pidetään tunnin välein ja tarvittaessa.

Kiinnostaako hallituksessa tai vastuuhenkilönä toimiminen? Hyvä tilaisuus päästä tutustumaan yhdistyksen pesteihin on pe 13.11.2020 klo 18 Discordin Yleiset höpinät -äänikanavalla, yhdistystoiminnan esittelyiltamassa! Siellä saa kuulla mitä mikäkin homma käytännössä sisältää, mitä se vaatii ja mitä siitä saa irti.

Tervetuloa päättämään Suomen roolipeliseuran suunnasta vuodelle 2021!