Suomen roolipeliseura Ropeconissa

Seuralla on Ropeconissa kaksi ohjelmaa:

Suomen roolipeliseura – skeneaktiivin seura
Sali 207, klo. 18:00 – 19:00

Suomen roolipeliseura ry:n on perustettu alkukesästä ja nyt visioidaan tulevaa toimintaa. Tutustumme yhdistyksen ideaan ja toimintasuunnitelman projekteihin, kuten Roolipelitiedotuksen ja Forge&Illusion -palvelun kehittämiseen sekä Alfacon 2017 suunnitelmiin. Nyt on myös hyvä hetki tuoda mukaan omat ideasi – mitä voisimme tehdä yhdessä suomalaisen roolipeliskenen kehittämiseksi? Kaikki roolipeliharrastuksen kehittämisestä kiinnostuneet ovat pelimuodosta ja -tyylistä riippumatta lämpimästi tervetulleita mukaan. Paikalla voi myös liittyä SRS:n jäseneksi.

Katso ohjelma tästä Ropeconin ohjelmaoppaassa!

Yleisesittäytymisen lisäksi vpj Pauli Hulkkonen esittelee vetämäänsä roolipelijärjestöjen verkostoitumisprojektia sunnuntaina:

Peliseurojen verkostoitumishanke
Sali 205  klo. 13:00 – 15:00

Suomessa toimii monenlaisia paikallisia peliyhdistyksiä ja -kerhoja, joilla on usein paljon päällekkäistä ja toistensa kaltaista toimintaa. Voisimmeko hyötyä laajemmasta yhteistyöstä paikallisten toimijoiden välillä? Perustatko oman kerhon kotipaikkakunnallesi ja kaipaat apuja tai tukea työhön? Keskustelemme työpajassa yhteistyömahdollisuuksista, kattojärjestövisioista ja Suomen roolipeliseura ry:n Verkostoitumishankkeesta.