Vuosikokouksen päivitetty asialista – muistathan ilmoittautua myös jos etäosallistut!

KekriCon lähestyy, joten tässä päivitetty esityslistan vuosikokouksessa päätettävistä asioista. Muistathan myös ilmoittautua mukaan tästä linkistä, tulit sitten vain etänä vuosikokoukseen tai vaikka livenä ihan koko coniviikonloppuun!

Kiinnostaako sinua paikka Suomen roolipeliseura ry:n hallituksessa? Jos kyllä, lähetä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen hallitus(at)suomenroolipeliseura.fi, jossa kerrot nimesi, taustastasi ja siitä, minkälaista osaamista toisit SRS:n toimintaan. Lähetämme hakeneiden tekstit jäsenistölle tutustuttavaksi ennen vuosikokousta. Jos haet hallitukseen, olisi hyvä että olisit läsnä vuosikokouksessa!

Vuosikokouksen päivitetty esityslista:

1. Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle kauden 2017-2018 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen perusteella.
  2. Voit tutustua toimintakertomukseen etukäteen tämän linkin kautta ja taseeseen täältä.
  3. Vuoden 2020 toimintasuunnitelma, sekä tulo- ja menoarvio (jos haluat vaikuttaa tähän jo etukäteen, niin tule seuran Discord-serverille!).
  4. Seuran liittymis- ja jäsenmaksun suuruus vuodelle 2020:
  5. Esitys 1: Seuran liittymismaksuksi 0e. Perustelut: liittymismaksun poistaminen madaltaisi uusille kynnystä liittyä seuraan.
  6. Esitys 2: Vuosikokous antaa seuran hallitukselle valtuutuksen tarjota harkintansa mukaan alennuksia jäsenmaksuissa, silloin kuin se edistäisi seuran etua, esimerkiksi jäsenhankintakampanjan ajaksi. Perustelut: mahdollistaa jäsenhankintakampanjat ilman vuosikokouksen kautta käytävää byrokratiaa ja madaltaa kynnystä liittyä seuraan myös loppuvuodesta.
  7. Toimikauden 2020 hallituksen puheenjohtajan, varapuheenjohtajan ja muiden hallituksen jäsenten valinta.
  8. Valitaan yksi toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja.

Muistathan, että vuosikokoukseen voit osallistua myös etänä verkon kautta! Etäosallistujien täytyy myös ilmoittautua, jotta voimme kasata kokoukselle Discord-puheluryhmän. Huomaathan, että mahdollisissa äänestyksissä etäosallistujille ei välttämättä voida taata täydellistä anonymiteettiä.

Vuosikokouksen jälkeen ohjelmassa on vuosijuhlat, joihin kaikki jäsenet ja seuran toiminnasta kiinnostuneet ovat erittäin tervetulleita! Koko viikonloppu on täynnä mielenkiintoista KekriCon-ohjelmaa, josta voit lukea tarkemmin tästä aiemmasta postauksesta.  Tervetuloa mukaan suunnittelemaan ja päättämään tulevasta vuodesta!